Oldalak

2018. május 22., kedd

Moss Meditation




Sziasztok!



Egy mohazöld lakkot mutatok be, illetve most debütál nálam. Régebben rendeltem kicsit, és most került sor a felkenésére. Háát, őszintén bevallva a nagy woow-hatás elmaradt. A másik két birtokomban lévő Painted Polish lakk után legalábbis, azokat sokkal jobban szeretem! Mohazöld lakkból még mindig a Picture Polish Mossy vezet nálam. De mindezt együttvéve is, egyébként egy nagyon szép, kellemes lakk, csak én kicsit többet vártam. 

A formulája tökéletes, két rétegben szépen fed. Kedvelem benne a glittereket is, nagyon jól eltalálták ezt a finisht!

Egy egyszerű manikűrt alkottam vele, amit próbáltam kicsit nyáriasabbá tenni.










Felhasznált termékek:
  • L'Oreal Fortifying base coat
  • Painted Polish Moss Meditation
  • Trend It Up Velvet Sensation 010
  • MdU 39 Avocado
  • MdU 11 Yellow
  • Catrice Super Dry Gloss top coat
  • Cici & Sisi 23 paletta


Nektek hogy tetszik?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép ez a pp lakk, és a manikűr is nagyon jó lett, nekem csak egy pp lakkom van a mellow mustard, ha jól írtam fejből

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Igen, szerintem jól írtad, mert az nekem is megvan. Egyébként nekem az jobban tetszik. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...