Oldalak

2018. április 3., kedd

Riviera



Sziasztok!


Lassanként kezdem felkenegetni a rendelt lakkokat. Úgy tűnik, újabban kék kedvem van, mert ismét kék lakkot válaszottam. Nagyon szép árnyalatú ez a lakk, és a szokásos, jó minőségét hozza a márkának, csak ajánlani tudom. Két rétegben tökéletesen fed, és minden egyéb a megszokott jó.

Kicsit nyárias lett a témám, mert olyan tengeri hangulatot adott a lakk. Nem igazán látszik, hogy a gyűrűsujjamra is kékkel nyomdáztam, a képeken inkább fehérnek látom.









Felhasznált termékek:
  • L'Oreal Fotrifying base coat
  • Picture Polish Riviera
  • Bourjois 1 Seconde 54 Blue-tiful
  • MdU 49 Lavander
  • MdU 6 Pastel Blue
  • Born Pretty smudge top coat
  • Bundle Monster + Gotnail BM-XL212


Hogy tetszik Nektek ez a lakk?

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. Nekem a mani úgy tetszik ahogy van :). A gyűrűsujjad nagyon feldibja, attól lett nyáriasabb hangulatú az egész. Szuper lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, egyre inkább nyakunkon a nyár. (-:

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk, talán egyszer beszerzem, nekem megvan a Cosmos így annyira nem érzem létfontosságúnak, örülök, ha pár kedvencet sikerül beszerezni, Cosmos is sokáig így volt, főleg, hogy megvolt a Zoya Dream, de kellett mellé :D Nagyon jó lett a manikűr, én is fehérnek látom a gyűrűs ujjon a mintát, de szerintem nagyon egybe van az egész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! (-: Nekem nincsenek meg amiket írtál, ami egy kicsit hasonló, de mégsem nekem a Hope. De az kicsit olyan zöldes vagy nem tudom, de másabb színű.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...