Oldalak

2018. április 27., péntek

Born Pretty Floral BP-X44 paletta


Sziasztok!


Ma egy paletta tesztjét mutatom meg Nektek. Nagyon szeretem a virágos mintákat, így ez a lemez is egyből megtetszett, mikor megláttam. Szerintem az ilyen mintákat az év bármely szakában lehet használni! A palettát ajánlom, a minősége a megszokott a márkától, könnyen-szépen használható. Sajnos, az én nyomdalakkom egy kicsit már sűrű volt, ezért lettek ilyenek a minták!



Két manikűrt is alkottam, és mindkettőt meg is mutatom, szerettem őket viselni, és míg meg nem koptak addig nem is mostam le őket!

Az elsőt a kedvenc lakkommal alkottam, a Cupcake Polish Berry Good Lookingjával. Sajnos, ez egy számomra szinte fényképezhetetlen lakk, valahogyan mindenütt a pink arcát akarta mutatni és nem a lilát! 














Felhasznált termékek:
  • L'Oreal Fortifying base coat
  • Cupcake Polish Berry Good Looking
  • MdU 14 Violet
  • MdU 16 Lilac
  • Essence BTGN top coat
  • Born Pretty BPS Floral BP-X44 paletta

És akkor nézzük a másikat! Próbáltam szolidabb de azért harmonikus manikűrt alkotni, nekem a sötét színek mindig jöhetnek, bár a CbL lakk egy 2016-os nyári kollekció darabja.














Felhasznált termékek:
  • L'Oreal Fortifying base coat
  • CbL Love Me Some Burple!
  • Bourjois 1 Seconde 09 Lavande Esquisse
  • MdU 14 Violet
  • MdU 16 Lilac
  • Bourjois Le Top Coat Gel
  • Born Pretty BPS Floral BP-X44 paletta





Ha megtetszett a paletta, innen rendelheted meg:
http://www.bornprettystore.com/born-pretty-square-nail-stamp-template-floral-rose-gorgeous-flower-image-plate-66cm-p-40484.html

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot a 10%-os kedvezmény igénybevételéhez!





Hogy tetszenek??

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. Megint nagyon szép manikat csináltál, nem is tudok választani melyik tetszik jobban :). A Berry Good Looking különben nagyon jól néz ki, az egyik kedvencem nálad :)
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! (-: Sajnos, a Berry Good Lookingot nagyon nehéz fényképezni. De még mindig oda vagyok érte. :D

      Törlés
  2. Nagyon jó lett mind a két manikűr, nekem pont ezt a lemezt hagyták ki az előző csomagomból amit írtam :D Nekem is nagyon tetszenek az ilyen virágos minták :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, nálam mindig a lila. :D Kár a lemezért, mert tényleg olyan jó minták vannak rajta!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...