Oldalak

2017. október 23., hétfő

ILNP Ava


Sziasztok!


Ez a lakk is még az régebben, a Treehouse társaságában került hozzám, de egész sokáig halogattam a felkenését. Azt hiszem éreztem már akkor, hogy nem leszünk túl jóban, és be is igazolódott az érzésem! A lakkot igen nehéz fényképezni! A képeken jobban mutatja azt a lilás arcát, ami megtetszett benne. Élőben számomra iknább ez a bronzos árnyalatú shimmer veszi át a szerepet, elnyomja a lilás árnyalatát. Bevallom, míg viseltem nem néztem oly szívesen a kezemre, mint olyan esetekben, mikor nagyon örülök egy új lakkknak......

Ráadásul három rétegben kentem fel, és a képeken is látható, hogy néhol még így is vékonynak tűnik.......
A gyűrűsujjamra sárga alapra ment ez az összevissza mintázat. Szilikonlapra kenegettem a bordós lakkot, nyomdafejjel vettem fel és nyomkodtam a körmömre. Majd ment rá egy nyomda is, ami már nem érvényesült, de szégyen kimondani is: ez az ujjam tetszett a legjobban!











Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in-1
  • ILNP Ava
  • L'Oreal 556 Grenat Irreverent
  • L'Oreal 302 Exotic Canaries
  • MdU 77 Holly
  • Seche Vive top coat
  • Born Pretty BP-L078 paletta

Nektek tetszik ez a lakk?

Minden jót!

6 megjegyzés:

  1. Hát tényleg nem olyan mint a promképeken az biztos! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos megjártam vele..... Persze az én képeim sem a legjobbak, de azt hiszem élőben még kevesebb lila van benne. :-7

      Törlés
  2. Szerintem szép..... a képeken :). A nyomda viszont nagyon jól illik hozzá. (Uh, az olyan bosszantó amikor nem azt kapod mint amire számítasz, sajnálom :/ )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát igen, míg az előző poszt alanyában nem csalódtam, ebben annál nagyobbat......

      Törlés
  3. Gyönyörű ez az ilnp lakk is, és a manikűr is szuper lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, ezen a lakkon túladtam azóta, nem tudtam megbarátkozni vele.....

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...