Oldalak

2017. szeptember 25., hétfő

ManiCute - Fekete & fehér


Sziasztok!


Sajnos lassan beköszönt az ősz...... Nincs nekem vele különösebb bajom, de nem szeretek fázni, és az esőt sem. No de ez az élet rendje, és ennek megfelelően már ősziesebb témák következnek. Nemrég készítettem egy igazi, klasszikus fekete-fehér manikűrt, így most nem igazán arra volt hangulatom. Aztán eszembe jutott, hogy vannak fekete matricáim is, így egy holografikus fekete-fehér manikűr jelent meg a lelki szemeim előtt, amelyet ráadásul szívesen is viseltem!

Ez volt az ötödik ív a csomagban:





És akkor a manikűr:
















Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in-1
  • ILNP Cityscape
  • CbL I Am Free
  • Moyra nyomdalakk SP. 07
  • Essence BTGN fedőlakk
  • Moyra No. 102 Hte Last Day's Of Summer paletta
  • 5 Sheets Nail Holic Polish Water Decal Colorful Manicure Nail Art Transfer Sticker 05





Ha megtetszett a matrica az alábbi linken rendelheted meg:
http://www.bornprettystore.com/sheets-nail-holic-polish-water-decal-colorful-manicure-nail-transfer-sticker-p-40378.html

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot a 10%-os kedvezményhez!





Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!

7 megjegyzés:

  1. Nekem ez iszonyatosan tetszik*-* gyönyörű lett*-*

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű de nagyszerű. Most már bánom a CbL-t anno nem vettem meg :/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Mindig elfelejtem, hogy milyen jókat lehet alkotni ezzel a két színnel. Tényleg jó lakk, elnézem neki a három réteget..

      Törlés
  3. Nagyon szuper manikűr lett, nekem ez egybe van nagyon, magamon is szívesen el tudnám viselni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! (-: Én is szerettem ezt viselni. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...