Oldalak

2017. július 31., hétfő

ManiCute - Tenger


Sziasztok!



Ismét eltelt két hét, így aztán újból ManiCute! Most a tenger lett a témánk, és ehhez a témához fűződően van néhány palettám és vizes matricám is. Utóbbit persze annyira nem kedvelem, mert nem érzem túl kreatívnak, bár a közeljövőben szerepelni fognak a blogon ezek is.. No de, a mai témánk!

Valamiért az alapszínen nem is nagyon gondolkodtam, mert most csakis a NCLA Saltwater Baths színéhez volt kedvem! Így ehhez igyekeztem keresni további lakkokat. Nem bonyolítottam túl a dolgokat egy kék Bourjois lakk lett a társa, és ezüst holó Moyra lakkal nyomdáztam.. Egyszerű manikűr lett, de nekem valahogy nagyon tetszett, szerettem viselni!







 














Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • NCLA Saltwater Baths
  • Bourjois 1 Seconde 54 Blue-tiful
  • Moyra Holographic No. 251
  • Essence BTGN top coat
  • Born Pretty BP-135 paletta 

Szerintetek? Túl egyszerű?

Nézzétek meg a többiek alkotását is!


Minden jót!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...