Oldalak

2017. május 8., hétfő

ManiCute - Pöttyös




Sziasztok!

 

 

Mai ManiCute-témánk a pöttyös. Kicsit megúszósra sikerült megint a manikűröm, de nekem nagyon tetszett, egész héten viseltem is. És hát már megint nyárias színekből állt össze. Bár nem vagyok kifejezetten évszaklakkozó, de az is lehet, hogy tudat alatt már tényleg nagyon várom a nyarat! Mindenesetre én szerettem ezeket a színeket, és a tervezett pontozós díszítés helyett nyomdáztam a pöttyöket.
















Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Cupcake Polish Row Me To The Gold
  • Cupcake Polish Apple-y Ever After
  • MdU 11 Yellow
  • Essence BTGN top coat
  • Essence paletta
  • Konad m100 paletta

Szerintetek?

Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!

7 megjegyzés:

  1. igazi nyári színek, nagyon bejön!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vidám, élénk! Szuper lett (: Már csak egy kis nyár kellene hozzá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Nem ártana a jó idő, biztos már anyira várom, hogy azért használok ilyen színeket. :D

      Törlés
  3. Nagyon jó lett, tetszenek a színek is :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper mani, imádom ezt a színpárosítást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Mostmár az időjárás is megvan hozzá. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...