Oldalak

2017. május 15., hétfő

Geometrikus manikűr



Sziasztok!



Ismét egy tesztbejegyzés keretein belül muatok be egy manikűrt! A Born Pretty Storetól kapott tesztcsomagomban lapult egy csomag ilyen szegecs is, melynek ilyen irizáló (laser) fénye is van, nekem nagyon megteszett, pedig egyébként nem igazán használok ilyen 3D-s körömdíszeket. Előbb ez a manikűr sem tetszett annyira, de a végén majdnem egy hétig hordtam.

Nekem sajnos nagyon íveltek a körmeim, valószínűleg ezért sem kedvelem a nagyobb díszeket, mert nem követik a körmeim ívét, nem fekszenek rá. Ez a szegecs még igen, szerencsére nem túl nagy! És az ötödik napon hagytam el egyet, végülis ezért is mostam le végül.

Kis nylontasakban érkezett:


A tasak visszazárható, ha eltávolítottuk a papírt, csak sajnos elfelejtettem lefényképezni, no de láttunk már ilyet.

A középső ujjamra egy gradientet készítettem két lakk felhasználásával. A fekete nyomdához Lora lakkot használtam, olyan nagyon nem vagyok elégedett vele.....
A gyűrűsujjamat feketére lakkoztam, és a nyomda lett színátmenetes, ugyanazokat a lakkokat használtam, melyeket a kötzépső ujj színátenetéhez. Sajnos a fedőlakkal sikerült egy kicsit elkennem a végeredményt, bár ez inkább csak a képeken szembetűnő. A mutatóujjamra is került egy kis fekete kövecske, mert a sötétebb ujjak mellett kicsit olyan üresnek, világosnak hatott..

Kértem még egy cuki kis tárgyat is tesztre, mely egy kis szobrocska: egy ecsettartót. Ezt is ebben a posztban mutatnám be, nem hiszem, hogy ennek érdemes külön posztot szánni! Nagyon jópofa kis macsek, és praktikus is!



És a manikűr:


















Abban a pillanatban "bökre meg" a kezem, ahogy fényképeztem.



Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Cupcake Polish Time To Fly
  • OPI Silver Canvas
  • Essence 141 Icy Princess
  • Essence I ♥ Trends 34 Turn Up The Volume!
  • OPI Lady In Black
  • Lora fekete
  • Cien top coat
  • Essence BTGN top coat
  • Born Pretty Geomerty BPX-L020 paletta
  • Avon fekete kő
  • Born Pretty négyszög "Laser" szegecs



A szegecseket az alábbi linken rendelhetitek meg, ha megtetszett, 0,99$-ért:

Az ecsettartót pedig innen 1,99$-ért:

Használjátok a MYB10 kódot a 10%-os kedvezményért!



Hogy tetszik? Szereted az ilyen körömdíszeket?

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. a mani nagyon csinos, bár bevallom őszintén ez a szegecs nem győzött meg. egyrészt tök picik a körmeim és ívesek is igen (kinek nem?), viszont az avonos fekete kövecske nagyon bejön :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Ritkán használok ilyesmit, jobban szeretem a sík dolgokat. (-: Viszont tényleg ráfeküdt a körömre, ilyen baj nem volt vele. (-: Az Avon tárcsa amiben ez volt, kiárusított darab volt, olyan 400 Ft körül, nagyon megérte!

      Törlés
  2. Nagyon szuper manikűr lett, és tényleg irtó cuki az az ecset tartó cica :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát igen, én nagy macskabolond vagyok. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...