Oldalak

2017. április 10., hétfő

ManiCute - Double Stamping

 

 

Sziasztok!



Erre a témára is volt néhány ötletem, de...... Mire odáig jutottam, hogy ne csak fejben létezzen a dolog, kicsit elkapkodtam, és mivel hangulatember vagyok...... Sajnos, nem volt kedvem az előzőleg megálmodott színekhez. Így aztán előkerült a Berry Good Looking. Még mindig imádom ezt a lakkot! És talán valóban elég feltűnő lila lehet, mert ahányszor viselem, mindig kapok bókokat, hogy olyan szép színű a körmöm, nem ritkán olyan emberektől is, akik nem lakkoznak egyáltalán, de valamiért mégis felfigyelnek eme lilaságra.

A gyűrűsujjamat díszítettem csak.. Az új, egyréteges Essence csodával. Az ilyen világos rózsaszín igen kényes szín, így nem is vártam, hogy tényleg egy rétegben fedjen. De kettőben már szépen fed, ami azért még igen jó egy ilyen világos színnél! Erre került a dupla nyomda, sajnos az átlátszó nyomdázóm nem mindig működik velem együtt, most is ez történt, így nem igazán vagyok büszke a végeredményre....






















Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in-1
  • Cupcake Polish Berry Good Looking
  • Essence Coour Boost 01 Instant Friendship
  • Lovely Exotis Coor Nr. 03
  • MdU 14 Violet
  • Cien top coat
  • Essence BTGN top coat
  • MoYou Fashionista 12 paletta

Hogy tetszik?
 
Nézzétek meg a többiek munkáit is!


Minden jót!

8 megjegyzés:

  1. Bohókás, de csajos a végeredmény, jó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép ez a rózsaszín holo! nyomdázásra is jó? :) szerintem szép lett a nyomdázás is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, nem próbáltam még nyomdázni, de nem biztos, mert egy rétegben még nem fed szépen.

      Törlés
  3. Nagyon jó!! Napfényben milyen szép ez a CP lakk.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg csodaszép ez a lakk, nekem a manikűr is tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: És még mindig kedvenc. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...