Oldalak

2017. április 16., vasárnap

Bridget - újra


Sziasztok!


Nemrégen ismét kezembe került a PP Bridget. Én még mindig az egyik legcsodásabb, legdögösebb piros lakkok között tartom számon. Így nem bánom, hogy most elővettem, a manikűrt majdnem egy hétig viseltem, annyira szerettem. 

A középső ujjamon egy tripla nyomdázást sikerült a végén megoldanom, mert sehogyan sem tetszett a végeredmény. A sötétlilára került egy piros holó nyomda majd a világosabbik lila. Így is érdekes lett, de nem volt már kedvem lemosni.....

















Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Picture Polish Bridget
  • Essence The Darks58 Need You Love
  • CBL Ben Affleck is Sheila's Homeboy
  • MdU 77 Holly
  • Essence BTGN top coat
  • Moyra No. 112 Far Far Away paletta

Milyen lett? Nektek van kedvenc piros lakkotok?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Nekem is egyik kedvenc pirosom a Bridget, nekem a gyűrűs ujjadon lévő körmöd jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Igen, az olyan érdekes, sejtelmes lett. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...