Oldalak

2017. január 17., kedd

PP Meow és a BPS latex



Sziasztok!



Megérkezett az újabb Born Pretty tesztcsomagom, így néhány poszt erejéig ismét ezzel szórakoztatlak Titeket, ha nem bánjátok.

Most a latexet szeretném bemutatni, melyet nyomdázáshoz használtam. Bár ehhez nem mindig szoktam, ha ilyen világosabb színeket használok, mert nem nehéz eltávolítani. Ez amolyan kedv kérdése nálam. De az biztos, hogy rendkívül jó találmányok ezek a bőrvédők, mert nagyon sok felesleges munkától szabadítják meg az ember lányát!

Ilyen cuki kis papírdobozban érkezett:



A dobozból kivéve:


 Dupla kupak taálható rajta a kényelmesebb felvitel érdekében:


A latex száradás után szinte színtelen lesz:




Mint a fenti képen is látható, könnyen eltávolítható egy darabban, kicsit merevebb, nem annyira "gumis", mint amit megszoktam, valószínűleg ezért nem büdös.


És akkor a manikűrről is. A palettát is tesztre kaptam, későbbiekben lesz még egy külön poszt is róla. És, a Meow is most debütál nálam. Aki kedveli az ilyen színeket, mindenképpen ajánlom neki ezt a lakkot! Szinte egy rétegben fed, rövid körömnél különösen.















Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Picture Polish Meow
  • MdU 43 Papyrus
  • EverGlaze top coat
  • Harunouta 春の歌-L028 paletta
  • Born Pretty Odor-Free Latex Cuticle Guard Cl09




A latexet  az alábbi linken rendelhetitek meg, ha megtetszett, 2,99$-ért:
http://www.bornprettystore.com/10ml-born-pretty-odor-free-peel-nail-latex-cuticle-guard-manicure-nail-liquid-tape-p-36614.html

Ha használod a MYB10 kódot, 10% engedményt is kapsz a nem akciós termékek árából!







Minden jót!

6 megjegyzés:

  1. Jaj a Meow<3. Csak érkezzen már meg!!!! Amúgy a paletta is nagyon teszik, az egész manikűr telitalálat. :)
    Én lusta vagyok nem használni latexet, minden nyomdázáshoz használok, próbálom kímélni a bőrőm és a cuticle bőrt az acetontól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! ♥ Biztos, hogy Neked is nagyon fog tetszeni ez a lakk, annyira szép és könnyen kezelhető.
      Hát, szerintem nekem is egyre inkább rááll a kezem a latex használatára. Ez azért jobb, mint a másik ami van nekem a márkától, mert nem megy a cuticle alá, azt sokszor elég nehéz onnan eltüntetni..

      Törlés
  2. Ez a Meow mennyire szép lakk már! És cicááás... irtó cuki :) A manikűr is szuper lett! Még sosem használtam latexet, bár párszor fontolgattam már, bonyolultabb manik készítésénél, mikor igazi kihívás volt körbe-takarítani a kezem. Az biztos hogy nagyon hasznos kis cucc lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szép ez a lakk, és én is nagy macskabolond vagyok. :D Szerintem megéri a latex! És ezek a BPS termékek jobbak, mint a MoYou, legalábbis én jobban kedvelem. Nyomdánál is újabban szinte mindig használom, de pl. gradientnél kincset ér! (-:

      Törlés
  3. Még mindig tetszik ez a lakk, a manikűr is szuper lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Tényleg jó kis lakk ez. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...