Oldalak

2016. november 17., csütörtök

TESZT: Born Pretty BPY33 vizes matrica


Sziasztok!



Ebben a posztban a vizes matricát egy csodálatos lakkal párosítottam, melyet most használtam először! A NCLA Saltwater Baths lakkkról van szó, melyet LakkomLakkom Edina és a Nailmail Webáruház közös játékán nyertem, és nagyon-nagyon örülök neki!

Sajnos csak a fényképezés után tudatosult bennem, hogy bőven elbírt volna még egy harmadik réteget is a lakk!! Egyébként könnyű vele dolgozni, számomra az ecsete is tökéletes, nem száradt nehezen, tehát nem annyira nagy gond, és inkább csak napon tűnt fel, hogy kevés a két réteg......

És akkor a matricáról is pár szót! A szokásos csomagolásban érkezett, fóliában és papírban is:




Jópofák ezek a matricák! Igaz, hogyha ezt használjuk az nem túl kreatív megoldás, viszont gyorsan lehet mutatós manikűrt alkotni velük, és azért kedvelem ezt a fajta díszítést is. Használata egyszerű, semmilyen problémám nem volt vele.










Nagyítóval azért kissé raszteres a minta, nekem ez az egy ami nem szokott bejönni a matricában, dehát úgysem röntgenszemmel tanulmányozzuk! Alapnak az Anna Gorelova Ukrasa lakkot kentem, ezért nem fehér, szerintem nagyon jó alap neki!







Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • NCLA Saltwater Baths
  • Anna Gorelova Ukrasa (Украса)
  • OPI RapyDry top coat
  • Born Pretty BPY33 water decals




 Ha megtetszett az alábbi linken tudod megrendelni 1,14$-ért:
http://www.bornprettystore.com/patternssheet-born-pretty-ocean-starfish-nail-water-decals-transfer-sticker-bpy33-p-33973.html

Használd a MYB10 kódot 10%-os kedvezményért a nem akciós termékekre!






Szeretitek ezt a fajta díszítést?

Minden jót!


6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyereményedhez, csodaszép ez a lakk! :) A matricát pedig mintha hozzá találták volna ki. Szerintem klassz dolog a matrica, csak én béna vagyok, ritkán sikerül szépen felhelyezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! (-: Egy kevés gyakorlatot igényel a matrica is, de ha az ember ráérez, akkor már nem lehet vele gond. (-:

      Törlés
  2. Ahh hát ettől most teljesen nyár feelingem lett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Évaszaktól függetlenül nagyon szeretem ezeket a tengeri mintákat!

      Törlés
  3. Ez a matricaív nekem is megvan, szuper manikűrt alkottál vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Tényleg jó minták vannak rajta. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...