Oldalak

2016. október 13., csütörtök

Őszi körömkihívás: 3. Őszi átmenet




Sziasztok!



Kihívásunk következő, harmadik fordulójára alkottunk. Magamban összerendezgettem megfelelő színeket, hogy mégis milyen átmenetet készítsek. Régebben egy műkörmös csoportban nézelődtem, és most eszembe jutott egyfajta átmenet, amit sárkánytojásnak is hívnak, és akkor, mikor először láttam ilyet gondoltam, hogy majd egyszer elkészítem. Aztán mivel a Halogatás Nagymestere vagyok, meg mindig van ami fontosabb, stb, így elmaradt. De most eszembe jutott, hogy megpróbálkozom vele. Látszik is rajta, hogy több sebből vérzik a dolog, de azért én elhordtam ezt a manikűrt, míg vészesen nem kezdett el kopni. A mintát egyébként decals formájában készítettem el, zöld, narancs és fehér vízfesték segítségével. Sajnos, a narancsból keveset adagoltam a színhez, ezt már sajnos a Mossy felkenése után vettem inkább észre......

A másik okom pedig az volt ennek elkészítésére, hogy kézhez kaptam az óhajtoss Picture Polish lakkot, a Mossyt, és azt rögtön ki is kellett próbálnom! Így aztán zöld színekből raktam össze ezt a bizonyos sárkánytojást. A tervek szerint nemcsak egy-egy ujjra került volna, de egyrészt úgy éreztem, ennyi elég (elkészítettem több darabot is belőle), a másik pedig, mert elvarázsolt a Mossy! Sosem rajongtam a zöld lakkokért, de ezt mikor eőször megláttam úgy éreztem, nekem kell ez a lakk! És milyen jól tettem, mert nagyon tetszik magamon ez a mohazöld szín! A lakk két rétegben fed, egy kicsit sűrűnek éreztem használat közben, de szépen terül, nem volt nehéz vele dolgozni!
























Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Picture Polish Mossy
  • OPI Alpine Snow
  • Picture Polish Holiday
  • Moyra Shiny UV Coat
  • Ever Glaze top coat
  • Pelikan vízfesték 

Nektek hogy tetszik? Túl egyszerű?

Nézzétek meg, mit készítettek a többiek!


Minden jót!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Jó lett a sárkánytojás-átmenet :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép matricát csináltál, milyen türelmed van, hihetetlen. De a Mossy olyan szép, hogy nem is tudok mást nézni :). Nagyon jól áll ez a lakk!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm!! (-: Annyira azért nem volt bonyolult, mint ahogy kinéz! A Mossy valóban nagyon szép, és ezt úgy mondom, hogy annyira nem kedvelem a zöld lakkokat! (-:

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett, és még mindig csoda ez a mossy lakk :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...