Oldalak

2016. szeptember 27., kedd

ILNP: Mon Amour



Sziasztok!


Elég sokat gondolkoztam azon, hogy megvegyem-e ezt a lakkot! Az utolsó lökést az "igen" itrányába Ági adta, hogy bánni fogom, mert különleges lakk. Nagyon igaz, mert tényleg az!! És én nagyon szeretem ezeket az árnyalatokat, így örülök, hogy végül a magaménak tudhatom. Egyszer régen volt egy hasonló színű lakkom, mint az alapszíne, majdnem mindet elhasználtam. :D Még az is lehet, hogy az elnevezésének megfelelően a szerelmem lesz ez a szín. (-:

Tényleg sötét színű, de éppen ez a szép benne. Az állaga talán kicsit híg, kicsit nehéz vele dolgozni, mint általában a hasonló lakkokkal tapasztaltam. Könnyen elfolyik a cuticle alá-köré, de akkor is nagyon megéri használni!!

Így elsőre egy egyszerű manikűrt alkottam vele. Rózsaszíneket, lilát társítottam mellé, a gyűrűsujjamról előbb le is akartam mosni, hogy inkább feketével kellett volna nyomdázni rá, vagy valami hasonló..... De aztán mégis így hagytam. (-:






















Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in-1
  • ILNP Mon Amour
  • RdeL Young Holo Nails #01 Dreamland
  • Moyra Holographic No. 256
  • MdU 77 Holly
  • Everglaze top coat
  • Moyou Flower Power 12 és 16 paletta

 Nektek hogy tetszik? Szerintetek is kihagyhatatlan?

Minden jót!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon Te vagy ez a lakk!!!! Annyira szép rajtad ❤ Csodálatos lett ez a manikűr ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! ♥ Szerintem Te is szeretni fogod!! ♥

      Törlés
  2. Tényleg nagyon szép ez a lakk! Én is majdnem megvettem, csak a képeken nem zselésnek láttam a lakk állagát, így, mivel megvan a my private rainbow, lebeszéltem magam róla. (Plusz megvettem a lulut és az is lila). Majd karácsonyra :). Nagyon jól mutat rajtad :), a mani pedig szép mint mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Hát nem jellys lakk, nekem talán ezért is tetszik. A Lulu teljesen más mind színben mind finishben, nekem az is megvan. A My private rainbow nincs, lehet azzal el lehet érni hasonló hatást. Én azt nem mertem megvenni. (-:

      Törlés
  3. Ez a lakk annyira te vagy, hogy vétek lett volna kihagyni! :)
    Gyönyörű manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Azt hiszem én is, hogy ezek a színek a leginkább hozzám illőek.

      Törlés
  4. Uhh...ez a mani nagyon-nagyon-nagyon... *.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon gyönyörű ez a lakk, és a manikűr is szuper lett :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...