Oldalak

2016. augusztus 16., kedd

Nagy nyári kihívás: 8. Tengerész




Sziasztok!



Bella Nagy nyári kihívásának a 7. fordulójánál tartunk. Lassan vége is van a nyárral együttt; azt hiszem ezt nemcsak én sajnálom. \-:

No de, inkább foglalkozzunk a manikűrrel! (-: Szoktak terveim lenni a fordulókra, aztán végül mégsem azt és úgy készítem, mert hangulattól is függ és sokszor attól is, hogy nincs annyi időm, mint szerettem volna. Végülis azt tudtam, hogy nem szeretnék olyan tipikus tengerész manit, nincs vele bajom, csak tényleg a hangulat..... Mert eredetileg piros színt is gondoltam bele és talán sötétebb kéket..... Amit végül sikerült összehoznom, talán inkább csak tengeri manikűr lett, de nekem azért tetszett és szerettem viselni, bár a használt lakkoknak köszönhetően nem lett túlzottan tartós.

A Sally Hansen Complete Care 7 in 1 körömerősítőt viszont merem ajánlani, szerintem jó alaplakknak, és nem tartalmaz formaldehidet sem. A csomagolása nekem nagyon tetszik, lentebb éppen ezért fényképeztem ezzel az üveggel is. (-:

















Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7 in 1
  • Moyra Holographic No. 251
  • Miss Sporty 456
  • Essence Stampy Polish 001 Stamp Me! White
  • MdU 49 avander
  • Ever Glaze top coat
  • Pueen 96 paletta
  • Cici & Sisi 24 paletta

Belefér ez még a tengerész kategóriába?

Tekintsétek meg a többiek alkotását is!


Minden jót!

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...