Oldalak

2016. július 27., szerda

Nagy nyári kihívás: 5. Flamingó




Sziasztok!

 

 

Kicsit csúszva, de azért érkezem a kihívás ötödik fordulójával is. (-:
Erre a témára kissé jobban rá kellett készülnöm, mert flamingós nyomdapalettám nincs, hogy kicsit kényelmesebben oldjam meg a feladatot. No meg tudom; a kreativitáson is nagy hangsúly van, no..... Lentebb láthatjátok, hogy nem vagyok túl nagy kézügyességgel megáldva, már ami a szabadkezi alkotást illeti, de legalább próbálkozom. :D

Azt hittem, a két rózsaszín jobban fog kinézni egymás mellett. De mégsem módosítottam a terven, a másik dolog pedig az, hogy valahogy nekem mégis tetszik így. (-: A flamingó sziluett és a pámafa persze sajnos nem lett túl jó, de azért viselem becsülettel a manikűrt, mert amivel még ennyire sem vagyok kibékülve azt egyből le is mosom......



















Azért jöjjön egy kép a jobb kezemről is:


Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Cupcake Polish One In A Brazil-ion
  • Lovely Exotic Color Nr. 03.
  • Moyra Shiny UV Coat
  • Moyra No. 04. fedőlakk
  • Ever Glaze top coat
  • Akrilfesték

Nagyon rossz..?

Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Az első szabadkezes manijaim nekem se mind felismerhető - sőt, néha még mai napig nagyon mellé tudok nyúlni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többet kellene gyakorolnom, vékonyabb ecsettel......

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...