Oldalak

2016. március 22., kedd

Tavaszváró kihívás: 4. Szerelem


Sziasztok!

Máris az utolsó előtti fordulójánál járunk Timi kihívásának. Remélhetőleg mire a végéhez érünk, itt is lesz a tavasz. :D

Hát, erre a fordulóra eredetileg nem ezt képzeltem el, de nem volt türelmem, mert valamilyen betegség bujkál bennem, és így próbáltam kicsit egyszerűbbre venni a figurát, amint látható is..... A két középső ujjra egy kis dupla nyomdázás történt. Hát, nem is tudom, igazából nem is szorul magyarázatra a manikűr. :D

Talán annyit, hogy az alapnak használt CBL I Am Free lakk nagyon szép, visszafogottan holós fehér lakk. Tökéletes nail art alap, nálam 3 réteg látható, de az ilyen színeknél talán már megszoktuk, hogy kicsit problémásabb a fedésük. Nem ez lett a kedvenc manikűröm, de ez most így sikerült. (-:



































Felhasznált termékek:
  • Rimmel Nail Nurse Rescue
  • CBL I Am Free
  • Moyra Holographic No. 256
  • MdU 49 Lavander
  • MdU 32 Reddish
  • Moyra Gel Look gel coat
  • BPS BP-71 paletta
  • BPS BP-72 paletta
  • Essence paletta

Azért remélem, tetszett!!

Lessetek be a többiekhez is!


Minden jót!



4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, mondjuk szeretem is a kék meg a piros párosítását alapból, mert olyan jól működnek együtt. És látom a cica ismét belopódzott a képbe! Nagyon édike :) Remélem minél hamarabb meggyógyulsz és újult erővel tudod majd magad belevetni a nailartokba! Jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Tényleg nem rossz együtt ez a két szín, én ritkábban használom együtt őket. (-: Köszönöm a jókívánságot, remélem hamar rendbejövök. (-:

      Törlés
  2. Eszméletlen, mennyire vagány, látványos manikűr, nekem bejön! :)
    Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! (-: Holnap szabadságon leszek; igyekszem regenerálódni. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...