Oldalak

2015. december 12., szombat

Tél a körmeimen.. Azaz a Winter

Sziasztok!

Sok gondolkodás után mégiscsak megvásároltam a Picture Polish Winter lakkját. Mikor kézhez kaptam a csomagot bizony örültem neki, hogy megvettem, mert nagyon tetszik! Kedvelem a szürkét a körmeimen, krém lakkom és matt finishű lakkom is van ebből a színből, de természetesen ez valami teljesen más. Ezüst szilánkok, holo szemcsék találhatóak benne, sajnos napfény nem érte, de holos, csak nem az a szemkápráztató, de ilyen is kell, nagyon kellemes kis lakk ez! Igen tartós is, az ötödik nap után mostam le, mert már másra vágytam, illetve nem szeretem, ha a körömágynál elkezd lenőni a lakk, és nekem ennyi nap alatt picit már látszik. Két vastag, vagy három vékony rétegban érdemes felkenni, nálam két rétegben látható fedőlakkal. A gyűrűsujjamra a Moyra Sea Salt Seahorse lakk került, talán nem a legjobb választás volt, de én kedvelem azt is, mikor nem szembeötlő a minta, így fent maradt. (-:

No de, lássunk képeket is róla:

Lámpánál:










Itt látszik, hogy elviselt volna egy harmadik réteget is:




Természetes fényben:








Felhasznált anyagok:
  • Rimmel Nail Nurse Nail Rescue
  • Picture Polish Winter
  • Moyra Sea Salt Seahorse
  • MdU 16 Lilac
  • OPI RapiDry fedőlakk
  • Pueen 63 paletta 


Tetszik Nektek ez a lakk?

Minden jót!

11 megjegyzés:

  1. Huha szep ez a lakk,a manikur is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! ♥ Nagyon megszerettem ezt a lakkot!! (-:

      Törlés
  2. Állati jó lett! A színek a nyomdázás és még rockos is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Először fehérrel akartam társítani, bár a szürkével szinte minden szín jól mutat. (-:

      Törlés
  3. Szép ez a körömlakk nagyon, bár nagyon hasznos volt most, tőled megtudnom, hogy nem túl erőteljes fedésű. Szuper bejegyzés, a manikűr pedig csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, jól esik Tőled. (-: Hát igen, lehet, hogy elbírt volna még egy réteget, vagy vastagabbal kellett volna, de nem igazán szeretek úgy lakkozni......

      Törlés
  4. Nagyon szép lakk,most már biztos,hogy szerelem *--*. A manikűr is csodás,tényleg egy kicsit rockos hatása van... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Ennek a lakknak is minden cseppje megéri az árát. Végülis rockot kedvelő ember vagyok. (-:

      Törlés
  5. Nekem ennek a lakknak csak az üvege tetszik a hópihék miatt, a szín nem igazán :( Egy téli színnek valami csillámló, glitterrel teletömött fehéret tudnék elképzelni, olyan, mint mikor a frissen hullott hóra napfény ragyog. Ettől függetlenül a manikűröd nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Igen, ez inkább olyan fekete karácsonyt idéző szín. A párom szerint olyan, mint a gránit. A télről nekem is az általad említett színek jutnak eszembe, de ettől függetlenül a lakk nagyon tetszik.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...