Oldalak

2015. július 1., szerda

Instagram TAG

Sziasztok!

Kitöltöm én is ezt, hátha azért valakit érdekel. (-:
Másoknál nagyon szeettem ezt olvasni, csak ugye eddig nem volt blogom, ahol közzé lehetett volna tenni. Nagyon kedvelem az Instát, akik ismernek talán sejtik is ezt, hiszen ott van azért jó pár kép, amit megosztottam már. Pedig azért regisztráltam oda, hogy mások képeit tudjam nézegetni, és a végén beszippantott a dolog, és az lett belőle, hogy én is posztolgatok. Nem ontom a képeket magamból, meg nem is a legkitűnőbb minőségűek, dehát ez egy telefonons alkalmazás eredetileg, így olyan, amilyen. De azért igyekszem! (-:
Most Panninál láttam ezt a TAG-et, és kedvet kaptam, hogy magam is kitöltsem. (-:

Mi az Instagram felhasználóneved?
@myrkkyneito

Mikor csatlakoztál?
2014. 05. 01., nem vagyok régi felhasználó. Mivel Symbian-es telefonom volt, arra nem volt alkalmaás, hogy tudjam használni az Instagramot. Aztán jelent meg egy Instagraph, ami igen gyenge volt, így a párom androidos készülékét használtam a célra. Azóta WP felhasználóvá váltam, és kedvencem lett a 6Tag nevű progi. (-:

Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
Hát, magamból nem sokat akartam mutatni, leginkább manikűröket....




Milyen gyakran posztolsz képeket?
Van, hogy egy napon többet, de ez a ritka. Előfordul, hogy egy hét is eltelik poszt nélkül, bár ez a ritkább. Ha úgy érzem, valamit meg kell osztanom, akkor megteszem.

Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
Minőségre azt hiszem, ez!





Milyen kép rendelkezik a legtöbb like-kal?
Én is az Iconosquare-t hívtam segítségül ehhez az összegséshez:


Milyen típusú felhasználókat követsz?
Mint ahogyan fent is említettem, eredendően úgy kerültem ide, hogy mások képeit nézni, akik főleg bloggerek. Így leginkább őket követem, aztán így találtam rá sok külföldi körmös felhasználóra is, akiknek tetszettek a képei és bekövettem őket. Aztán vannak természetesen személyes ismerőseim is.

Privát vagy publikus?
Természetesen publikus. A privát valamiért fel sem merült bennem. Azt csak úgy volna érdemes, ha csakis személyes ismerősöket látnék szívesen a követők között, hiszen az ismeretlenek honnan tudnák, miket osztok meg..? Én sem követtem be soha ilyet, pedig van, amikor ugye megnézem azt, aki engem bekövet, és ha tetszenek a képei én is bekövetem, de priváttal még nem tettem..

Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?
Hát, talán ezek..... A telejsség igénye nélkül persze. (-:



Mi a legutóbbi frissítésed?
Hát, ez..



Nos, hát ennyi. (-: Szerettem másoknál olvasni, és kitölteni is érdekes volt! Hátha Te is kedvet kapsz. ;)

Minden jót!

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...