Oldalak

2015. június 19., péntek

Beharangozó..

Sziasztok!

Hosszas fejtörés után ara jutottam, szeretnék útjára indítani egy blogot. Sokan talán az Instáról ismerhettek engem, hát nem vagyok a szavak embere, vizuális típus vagyok ráadásul, így azt hiszem nem véletlenül vagyok inkább ott otthon. :D De azért előfordul, hogy valamihez kis magyarázatot így fűznék, aztán meglátjuk, miből lesz a cserebogár. Igen, szándékosan írtam fordítva. :D
Mivel weblapszerkestés terén nem igazán vagyok otthon, nézzétek el nekem a blog külalakját. De majd idővel biztosan változni fog, és talán nem jut arra a tipikus mérleg-sorsra, mint annyi minden az életemben, mert sok mindenbe belefogok, és aztán amilyen hévvel kezdtem bele, úgy abba is hagyom. :-D
Mivel mint írtam is már, csak úgy magamnak manikűrözök, így nem lesz sűrűn bejegyzés, meg ugye ami nagyon gyatra lett arról nem lesz. :-D Úgy azért heti rendszerességgel szeretnék jelentkezni körömmel, és majdcsak kialakul.

Mindenesetre jó szórakozást majdan a bloghoz, higgyétek el; én jól szórakozom. :D

Üdvözlettel:
Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...